Dideco
¡Sé el primero en valorarlo!
Un edifici que desafia Déu per enaltir l'home. Una ciutat destinada a governar el Mediterrani. La gran saga històrica sobre la València del segle XV. "Ferrándiz traça vincles amb Ken Follett i Ildefonso Falcones". Amb una narrativa magistral i un procés de documentació impecable, Juan Francisco Ferrándiz traça, en aquesta novel·la, un retrat històric enlluernador i fa un homenatge a un edifici que amaga entre les seves pedres la gran història d'una ciutat, d'un poble i d'una revolució. Segle XV. València s'ha convertit en la ciutat més pròspera del Mediterrani gràcies als mercaders que hi desembarquen provinents d'arreu del món. És per a ells que s'idea una de les obres arquitectòniques més espectaculars que s'hagi vist mai: la Llotja de la Seda. UNA CIUTAT EN LA SEVA ÈPOCA DAURADA Malgrat això, no tothom està d'acord en aixecar un temple per als mercaders, i no per a honorar Déu. La construcció es complica des de l'inici en un relat ple de misteri, corrupció i, fins i tot, assassinats: una perillosa confrontació entre aquells que accepten que la societat està canviant i aquells que volen que tot continuï igual. UNA FAMÍLIA DESTINADA A MARCAR LA HISTÒRIA El jove pedrer Joan Ibarra, que dirigirà les obres, i la seva dona Francesca que posseeix un do peculiar, hauran d'enfrontar-se als seus fantasmes del passat mentre protagonitzen un relat de venjança, passió i lluita de classes.
La Vanguardia
- Nuestras entregas se realizan en días laborables.
- La preparación de tu pedido se efectuará al siguiente día hábil, siempre que lo tramites antes de las 15.00h.
- Si eliges pagar mediante transferencia bancaria, tu pedido será preparado una vez recibamos el importe en la cuenta bancaria de Dideco.
- Entregaremos el pedido únicamente al titular del mismo, a no ser que nos indiques otra información en el campo “Observaciones” de tu pedido.
- Entregaremos el pedido únicamente al titular del mismo, así que deberás presentar tu DNI.
- Si deseas que otra persona recoja tu pedido, indícanos sus datos en el campo “Observaciones” del pedido.
- Una vez que el pedido llega a tienda, el plazo máximo para recogerlo es de 10 días. Pasado este plazo el pedido se devolverá automáticamente.
- Por motivos logísticos, no es posible la recogida en nuestra tienda de Pamplona.
¿Necesitas que te ayudemos a acceder a tu cuenta? ¿Te gustaría proponernos alguna idea o algún nuevo producto? ¿Has realizado un pedido y quieres saber si todo va viento en popa? Ponte en contacto con nosotros.
Horario de atención telefónica: de Lunes a Viernes, de 9:00h a 17:00h.
Información Dideco
De Lunes a Viernes, de 9:00h a 17:00h.
Rellena el formulario y te responderemos en menos de 24h/48h en días laborales.